Luxe vakantiewoning in het Mediterrane gedeelte van Hongarije met privé zwembad                   Het Hongarije Nieuwsblad                  Luxe vakantiehuis in Zuid Hongarije met privé zwembad

maandag 18 november 2013

Informatie over gratis adverteren in De Hongarije Vakantiekrant

Gratis adverteren in De Hongarije Vakantiekrant.

Als u gratis wilt adverteren in De Hongarije Vakantiekrant

Stuurt u mij dan uw advertentie tekst en één foto.

en uw e-mail adres en eventueel uw telefoon nummer.

Heeft u een eigen website geeft u dan even de link !

Ook kunt u een video invoegen in uw advertentie.

U kunt ook gratis adverteren met uw eigen banner in de rechter zijkant van dit blog.

Stuur mij de html van uw banner en dan plaats ik hem voor u !

U kunt mij contacteren via Skype als u meer uitleg nodig heeft !

Skype: KLIK HIER om mij te bellen via Skype !

E-Mail: KLIK HIER om mij een e-mail te sturen

Of KLIK op de onderstaande button.

Stuur hier een E-mail.

Skype Me™!